Portfólio

Tvorba marketingových a komunikačných stratégií.
Analýza trhu: identifikácia trhových trendov, konkurenčnej výhody, potrieb zákazníkov a cieľových skupín. Definovanie cieľov: stanovenie cieľových skupín, cieľov a cieľového publika. Tvorba stratégie: vytvorenie komplexnej stratégie pre získanie zákazníkov a udržanie

Propagačné návrhy.
Logotypy: navrhovanie logotypov, pre korporátne značky a produkty. Typografia: navrhovanie vizuálneho štýlu pre produkty a reklamné materiály. Ilustrácie: navrhovanie ilustrácií pre webové stránky, knihy a iné médiá. Web dizajn: navrhovanie webových stránok a interaktívnych médií.

Grafický dizajn.
Storyboarding: vytvorenie skicových obrazov pre príbeh, ktoré pomáhajú štruktúrovať príbeh a uľahčujú jeho načítanie. Charakterizácia: vytvorenie postáv a ich vývoja v príbehu. Štruktúrovanie: vytvorenie štruktúry príbehu, ktorý je zložený z úvodu, stredu

Výroba reklamných spotov.
Analýza konkurenčného prostredia: vyhodnotenie prítomnosti konkurencie na trhu s cieľom identifikovať silné a slabé stránky konkurencie. Konštrukcia stratégie propagácie: definovanie cieľov, cieľového publika a potenciálnych trhov pre propagáciu. Návrh propagačných aktivít: vytvorenie k

Scenaristická tvorba.
Koncept, vytvorenie a vývoj kreatívneho konceptu pre reklamný spot. Réžia, uskutočnenie kreatívnych nápadov vo videu. Zvuková postprodukcia, pridanie zvukov, hudby a postprodukčných úprav pre zvukovú stopu k spotu. Strieľanie, uskutočnenie filmovania a nahrávania reklamného spotu.

Korporátna komunikácia.
Strategická komunikácia: identifikácia cieľových skupín a vypracovanie stratégie pre úspešnú komunikáciu s nimi. Propagačná komunikácia: navrhovanie kampaní, ktoré by mohli napomôcť dosiahnutiu cieľov komunikácie. Mediálna komunikácia: plánovanie a implementácia tlačových konferencií